Love, you're news to me. You're a little bit more than I thought you'd be.

2012-02-26 20:23:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..



jag har för tillfället fler bilder än vad jag har tid/ork att redigera så just nu ligger bara allt som ett fult kaos i min dator. Så fort det är ordnat blir det lite bättre uppdatering här, promise. För övrigt så är allt rätt bra. Det är vår i luften trots det minimala antalet plusgrader och idag cyklade jag för första gången det här året, vårkänsloor! Måndag imorgon och jag är så otaggad man kan bli, men vad kan man göra om inte bara stå ut och vänta på bättre dagar?

Kommentarer
Jenny gunnarsons tankar, foton & musik http://penajs.spotlife.se

cool bild=)

2012-02-27 22:53:42
Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik http://penajs.spotlife.se

Det var så lite=) kika gärna in på mina andra bilder=)

2012-02-28 19:43:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu