åh men hej

2012-08-16 01:40:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Så länge sedan sist. Kikade in här efter så lång tid och möttes av så många fina kommentarer, herregud det hade jag aldrig anat eller förväntat mig. Tack så mycket fina ni, det värmer verkligen. Ska ta tag i det här med bloggandet igen, behöver bara lite tid för att få ordning på allt, och vänja mig vid blogg.se´s nya deisgn. Tycker den är jättejobbig faktiskt, men det ska nog gå bra. Under tiden det varit tomt har en hel del hunnit hända. Jag har haft mitt livs bästa sommarlov, hur klyschigt det än må låta. Har varit med om mycket nytt, och kämpat för att hålla bort saker från det förflutna. Ska klura ut lite bra inlägg och saker att skriva om, för jag känner att detta inte blir speciellt intressant. Ha det bra så länge så hörs vi snart igen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu