när man är ung vill man vara hög

2012-03-24 23:17:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..










jag har sett the drums fotat dansat blivit kär solat köpt för mycket saker ätit för mycket donuts njutit av vädret drömt alldeles för mycket hoppats längtat skrivit planerat gått runt i strumpbyxor fastän det är alldeles för kallt skrapat upp mina händer och knän sovit för lite pluggat för mycket fotat för lite hängt i stan färgat håret gråtit skratta varit lycklig ledsen uppgiven hoppfull hopplös längtat efter armar som håller om mig och alldeles för långa steg och rufsigt hår spenderat för mycket tid på instagram inte kunnat koncentrera mig tänkt för mycket köpt gröna byxor skippat träning för att äta donuts sen jag jag skrev här sist. har så mycket att visa och skriva och berätta men jag orkar liksom inte när min blogg är så ful som den är. fixa en snygg design (eller iaf någon jag står ut med) till mig, någon? snälla? (retorisk fråga)

Kommentarer

Sv: åh tack så mycket! din blogg är jättefin!

2012-03-30 23:07:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu