Saker jag tycker om

2012-02-21 21:26:25 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..



foton. bästa som finns typ. kan sitta och titta på bilder i timmar.


färglatt hår. vet inte varför, men jag bara älskar det. att färga håret rosa är en av grejerna på min att-göra-innan-jag-dör-lista.


MAAT. säger bara två saker: screw skinny, be happy!


kläder. antar att det inte behövs någon motivering här?


Inredning. Älskar att hålla på och pyssla med mitt rum och jag är otroligt svag för fina söta coola udda och aldeles onödiga prylar.

Bilderna kommer ifrån min inspirationsmapp och tyvärr så har jag inga källor. Men om ni känner igen någon bild, säg till så skriver jag det här direkt! :)

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! http://adaras.se

Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D

http://adaras.se/2012/february/vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

2012-02-21 22:17:50

Åh, vist är den!♥ så underbart sorgligt vacker♥



Älskar bilderna! jag skulle vela färga håret pastell rosa! :3♥ xx

2012-02-23 14:45:41
Victoria (fotoblogg) http://victoriaekholm.blogg.se/

det låter som jag, kan också sitta i flera timmar och kolla på bilder + att jag är besatt av inredning =)

2012-02-27 01:45:07

Åh jag gillar precis de där jag med, ääälskar allt!



Sv: Och förlåt för sent svar här men jaaa Barcelona är så himla fint!!

2012-02-28 00:14:15

Åh så mycket fint!

2012-02-29 01:43:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu