we are accidents. waiting, waiting to happen.

2012-03-10 18:40:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Livet är bra för tillfället. Saker och ting börjar äntligen äntligen hända.
Idag var jag på en casting. Himla himla nervöst i början men efteråt kändes det bara bra och jag hoppas så innerligt att jag kommer med. Det handlar om en dramserie producerad av SVT förresten. Åh, fick en sån kick av hela grejen. Känner att jag vill göra mer sånt här. Kvällens planer består av melodifestivalen + allt som är gott och onyttigt och som man blir tjock av. hell yeah! roligare kan man inte ha det. (ironi)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu